N. V. Gogolj: Dnevnik jednog luđaka
mono-opera prema kratkoj priči N.V. Gogolja
Iduća izvedba:
15.4.2018.
Vrijeme:
18:00
Trajanje izvedbe:
60 min
Lokacija:
Scena Ribnjak, Park Ribnjak 1
Cijena ulaznice:
70 kn
Studenti i umirovljenici ostvaruju popust od 50%
Premijera:
10. lipnja 2015 (Bitola)
9. listopada 2015 (Zagreb)
Produkcija:
Moving Music Theatre i Centar za kulturu Bitola
Izvođač:
Ozren Grabarić
Redatelj i skladatelj:
Marjan Nećak
Oblikovatelj videa:
Marin Lukanović
Fotograf:
Petra Kriletić, Marin Lukanović
i Mihail Gadzovski
Osvojene nagrade
-Najbolji glumac, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Najbolja glazba, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Nagrada “Mediteran” za najbolju glumačku izvedbu, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Nagrada publike, 18. Međunarodni festival monodrame, Bitola 2016.
-Nagrada za izuzetnu ekspresivnost na graničnom području između kazališta i ostalih umjetnosti,
43. Međunarodni festival alternativnog i novog teatra Infant, Novi Sad 2016.
-Nagrada Kaplja za pojedinačno ili skupno ostvarenje, 22. Međunarodni kazališni festival PUF, Pula 2016.
Grand Prix, 11. Festival mediteranskog teatra Purgatorije, Tivat 2016.
Gostovanja
Festivali – 2015
Ohridsko ljeto, MOT-Skopje, Ulisis-Brijuni
Festivali – 2016
Fen- Opatija, Male scene – Rijeka, Festival Monodrame – Bitola, Infant – Novi sad, Puf-Pula, Splitsko Ljeto, Ulysses-Brijuni, Pugratorije-Tivat
Monoopera u izvedbi Ozrena Grabarića nastala prema motivima istoimene Gogoljeve novele, koju je vješto režirao i uglazbio makedonski skladatelj Marjan Nećak, trenutačno je najbolja predstava ove jeseni u Zagrebu.
Ozren Grabarić s novom glumačkom zrelošću i samosviješću portretira lik Gogoljeva pobunjenika koji se toliko otuđio od svijeta da pripada samo svom unutarnjem kazalištu ili filmskom prizorištu, koristeći na sceni različita povećala ili crne plohe s okruglim otvorima kako bi naglasio fragmentiranost Gogoljeva rukopisa i protagonistove svijesti. (…) Već dugo nismo vidjeli monodramu odigranu s toliko promišljenosti, originalnosti i gorkohumorne lucidnosti kao u slučaju Grabarićeva opernog „Luđaka“. Nova scena i beskompromisna glumačka investiranost u ulogu zasigurno obećavaju diskretnu revitalizaciju domaćeg glumišta. Barem na novoj adresi u izvedbeno dugo zanemarenom i kulturalno marginaliziranom Parku Ribnjak
Ovo je rijetki kazališni pledoaje, inovativan, punokrvan i jako sugestivan.