N. V. Gogolj: Dnevnik jednog luđaka

mono-opera prema kratkoj priči N.V. Gogolja

Iduća izvedba:

15.4.2018.

Vrijeme:

18:00

Trajanje izvedbe:

60 min

Lokacija:

Scena Ribnjak, Park Ribnjak 1

Cijena ulaznice:

70 kn

Studenti i umirovljenici ostvaruju popust od 50%

Premijera:

10. lipnja 2015 (Bitola)

9. listopada 2015 (Zagreb)

Produkcija:

Moving Music Theatre i Centar za kulturu Bitola

Izvođač:

Ozren Grabarić

Redatelj i skladatelj:

Marjan Nećak

Oblikovatelj videa:

Marin Lukanović

Fotograf:

Petra Kriletić, Marin Lukanović

Mihail Gadzovski

Osvojene nagrade

-Najbolji glumac, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Najbolja glazba, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Nagrada “Mediteran” za najbolju glumačku izvedbu, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
-Nagrada publike, 18. Međunarodni festival monodrame, Bitola 2016.
-Nagrada za izuzetnu ekspresivnost na graničnom području između kazališta i ostalih umjetnosti,
43. Međunarodni festival alternativnog i novog teatra Infant, Novi Sad 2016.
-Nagrada Kaplja za pojedinačno ili skupno ostvarenje, 22. Međunarodni kazališni festival PUF, Pula 2016.
Grand Prix, 11. Festival mediteranskog teatra Purgatorije, Tivat 2016.

Gostovanja

Festivali – 2015
Ohridsko ljeto, MOT-Skopje, Ulisis-Brijuni

Festivali – 2016
Fen- Opatija, Male scene – Rijeka, Festival Monodrame – Bitola, Infant – Novi sad, Puf-Pula, Splitsko Ljeto, Ulysses-Brijuni, Pugratorije-Tivat

Monoopera u izvedbi Ozrena Grabarića nastala prema motivima istoimene Gogoljeve novele, koju je vješto režirao i uglazbio makedonski skladatelj Marjan Nećak, trenutačno je najbolja predstava ove jeseni u Zagrebu.

Mia Mitrović, 24 sata, listopad 2015.

Ozren Grabarić s novom glumačkom zrelošću i samosviješću portretira lik Gogoljeva pobunjenika koji se toliko otuđio od svijeta da pripada samo svom unutarnjem kazalištu ili filmskom prizorištu, koristeći na sceni različita povećala ili crne plohe s okruglim otvorima kako bi naglasio fragmentiranost Gogoljeva rukopisa i protagonistove svijesti. (…) Već dugo nismo vidjeli monodramu odigranu s toliko promišljenosti, originalnosti i gorkohumorne lucidnosti kao u slučaju Grabarićeva opernog „Luđaka“. Nova scena i beskompromisna glumačka investiranost u ulogu zasigurno obećavaju diskretnu revitalizaciju domaćeg glumišta. Barem na novoj adresi u izvedbeno dugo zanemarenom i kulturalno marginaliziranom Parku Ribnjak

Nataša Govedić, Novi list, 2015.

Ovo je rijetki kazališni pledoaje, inovativan, punokrvan i jako sugestivan.

Todor Kuzmanov, Radio Skopje, Prvi program, 28. rujna 2015.