Projekt Reccord nastao je u suradnji Europske mreže centara za kulturu, Sveučilišta Aarhus, danskog kulturnog centra Godsbanen i Kulturhusen. Opći cilj projekta je doprinijeti razvoju kulturnih centara u skladu s suvremenim izazovima i promjenama u društvu općenito. Projekt se temelji na inovativnom i bottom-up istraživanju koje kombinira program znanstvenog istraživanja, razmjene radnih mjesta i neformalnog obrazovanja. Projektom se želi osnažiti  kapacitete stručnjaka zaposlenih u centrima za kulturu, omogućujući im da kroz suradnju inoviraju i identificiraju nekoliko eksperimentalnih područja, koja će se implementirati u kulturnim centrima u okviru europske suradnje između pojedinih kulturnih centara i organizacija u kulturi. Specifičan cilj projekta je identificirati moguće uloge kulturnih centara te istražiti participaciju građana u kulturnim centrima diljem Europe. Organizatori su prikupili 20 „rekordera“ iz različitih gradova u EU kojima su dodijeljeni kulturni centri partneri u propjektu. Projekt se provodio od srpnja 2016. do lipnja 2017.  

Centar mladih „Ribnjak“ se uključio u projekt kao partner, uputivši mladog stručnjaka kolegicu Niku Ajduković za sudionicu projekta. Projekt je započeo edukacijom „rekordera“ u lipnju 2016. godine  u trajanju od 4 radna dana. Tijekom edukacije sudionici projekta su dobili upute kako se treba provoditi istraživanje. Metode koje su bile prezentirane, te odmah primijenjene na primjerima kako bi sudionicima u potpunosti bilo jasno što se od njih očekuje, bile su intervjuiranje, opservacija, autoetnografija, analiza dokumenata, mapiranje participacije građana.  

U metodi intervjuiranja trebalo se odraditi dva intervjua s rukovodećom osobom centra i zaposlenikom centra, te dvoje korisnika centra. Opservacija je služila kako bi se promatrali različiti događaji u centru, od radionica do kazališnih predstava, te prilikom toga promatranja bilježiti kako se korisnici centra ponašaju u određenim situacijama. Autoetnografija je služila kako bi „rekorderi“ zabilježili kroz fotografije ili video uratke senzacije koje su doživljavali u gostujućem kulturnom centru. Analiza dokumenata služi organizatorima projekta kako bi mogli razumjeti i analizirati ključne dokumente centra kao i letke, brošure i druge kanale promocije programa samog centra. Mapiranje participacije građana služi da se prikaže koje prostore centra polaznici najčešće koriste, te na koji način; što se gdje zbiva. 

Nakon edukacije u Aarhusu, sudionici projekta su imali vremena da do 31.12.2016. godine posjete dodijeljene centre za kulturu, te je kolegica Ajduković otišla na razmjenu 18.11.2016. godine u Trier, Njemačka. Tamo je provela 12 dana prilikom kojih je primjenjivala naučene metode bilježenja. To je bila prilika i iskustvo da se primijeti razlika između kulturnih centara. Kolegica je imala priliku vidjeti kako kulturni centar Tufa u Trieru funkcionira sa samo 5 stalno zaposlenih stručnih suradnika, ali uz izuzetnu pomoć i podršku mnogobrojnih kulturnih udruga ali i samih umjetnika, obrtnika i građana u Trieru. Kolegica Ajduković je zadovoljila sve potrebne kriterije koji su bili traženi od strane organizatora projekta.  

Po svom povratku kolegica Nika napravila je malu prezentaciju za zaposlenika Centra mladih Ribnjak o samom Trieru i kulturnom centru TUFA kako bi se mogle prepoznati sličnosti i različitosti dvaju centara.  

Projekt je financiran kroz program Kreativna Europa, te su svi „rekorderi“ dobili potrebna sredstva za troškove putovanja i smještaja za vrijeme edukacije, razmjene i konferencije. Uz Centar mladih „Ribnjak“ od hrvatskih centara za kulturu u projekt je kao partner bio uključen Centar za kulturu Trešnjevka.