Dobrodošli na stranicu Scene Ribnjak

Scena Ribnjak je kazališni prostor u zelenom središtu Zagreba u kojem se istražuju klasična i suvremena dramska djela predstavljajući ih na inovativan način.

Scena Ribnjak pokrenuta je 2. listopada 2015. godine premijernom izvedbom predstave ‘U agoniji’ nastale kao autorski projekt troje dramskih umjetnika prema drami Miroslava Krleže. 

PREDSTAVE

Država Dada-Jok

Predstava „Država Dada-Jok“ u režiji Adama Ranđelovića, a u produkciji Odjela za kulturu Srpskog narodnog vijeća iz Zagreba, nastala je 2022. godine, povodom stote godišnjice dadaističke matineje u osječkom Royal-Kinu, prvog događaja tog tipa na ovom prostoru.

Putovanje kroz državu Dada-Jok mahom je građeno u igri prividno hronološkog mešanja neretko nepoznatih avangardnih (dadaističkih i zenitističkih) tekstova, svedočanstava savremenika, kao i otvorenog, nežnog iživljavanja nad pojedinim istorijskim ličnostima.

Mahnito rođenje, velika očekivanja i pragmatična smrt evropskog dadaističkog pokreta prelamaju se kroz monokl Tristana Tzare, odnos sa balkanskom zenitističkom zveri i, naravno, istoriju XX veka.

Garantovano dadaističko izlaženje pred respectabl-publiku: prštavi, pištavi program. Skoro besprekidna jesen. 

 

Adaptacija i režija: Adam Ranđelović

Glume: Dorotea Ilečić Sever, Damian Humski, Lovro Rimac

Naracija i muzika: Lujo Parežanin

Produkcija: Tena Bakšaj, Aneta Vladimirov, Nikola Puharić

FAKin Teatar:

Španjolski komad

Televisa FAKin presenta…

Majka Pilar je stup obitelji koja sa svoje dvije kćeri Nurijom i Aurelijom, objema glumicama, zna izaći na kraj. Međutim, nakon što Pilar zapne potpeticom za tepih i podere ga, zaljubi se u Fernana, udovca kućepazitelja rafiniranih manira koji se nakon procjene veličine rupe na tepihu zaljubi u Pilar svom silinom, dok se istovremeno muči s pravnim odnosima kućepaziteljskog poziva. Prava drama nastaje kad Pilar poželi upoznati Fernana s kćerima i zetom Marianom koji predaje matematiku u osnovnoj školi, pije i brine se zbog Goytisola i Pepinolea koji su u svađi oko bršljana koji raste na zajedničkom zidu dvorišta. Slavna glumica Nuria ima velikih problema oko izbora toalete za dodjelu filmske nagrade te ismijava majku Pilar jer Fernana naziva zaručnikom, dok Aurelia, trudna i ogorčena na muža i cijeli svijet pokušava odglumiti profesoricu klavira u kazalištu na rubu grada igrajući komad o tišini i Mendelssohnu. U 364. epizodi, Pilar se udaje za svoga zeta Mariana, a Fernan shvati da cijelo vrijeme nije imao lijevu nogu.

Igraju: Alma Prica, Sreten Mokrović, Sara Stanić, Ana Vučak Veljača i Matija Čigir

Redatelj: Dražen Krešić

Dramaturgija: Kristina Kegljen

Kostimografija: Mateja Japec

Scenografija: Petra Poslek

Dizajn svjetla: Martin Šatović

Fotografije i video: Bruno Lovrenčić

Dizajn: Klara Rusan Klarxy

Asistentica režije: Nika Bokić

Asistentica produkcije: Ingrid Jakšić

Produkcija: FAKin teatar

Učenici, studenti i umirovljenici ostvaruju popust u iznosu od 50% redovne cijene ulaznice. Popust se ostvaruje na blagajni Scene Ribnjak sat vremena prije početka predstave.

Predstava je nastala u sklopu Rezidencije Ribnjak, te uz potporu Grada Zagreba i Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.

Kolektiv Igralke & Tjaša Črnigoj:

Bakice

Dokumentarna predstava Bakice nastala je prema svjedočanstvima siromašnih starijih žena koje u Rijeci preživljavaju skupljajući plastične boce. U gradu su svugdje oko nas, ali tko su one? Koje su njihove životne priče? Što im je bitno u životu, što im daje snagu? I kako doprinose društvu, iako društvo to možda ne vidi, ne broji i ne priznaje?

Ovo je predstava o radu, dostojanstvu, mladosti i starosti, preživljavanju i životu žena starijih od 65 godina i o svima nama.

Autorice predstave povezale su se sa četiri žene koje su si odabrale imena Albina, Marta, Suzana i Ljudmila. Na osnovi priča tih žena autorice su u procesu skupno osmišljenog kazališta napravile predstavu u kojoj se te priče povezuju s pričama njihovih vlastitih baka i drugih žena koje poznaju. Pozicija žene istražuje se kroz prizmu društvenih vrijednosti kao što su socijalna sigurnost, (ne)ravnopravnost, socijalna uključenost te dostojanstven život. U vrijeme kada je postalo “normalno” prolaziti pored ljudi koji kopaju po kontejnerima, pitamo se gdje smo i kamo idemo, kao pojedinci i kao društvo.

Autorice: Kolektiv Igralke (HR) i Tjaša Črnigoj (SLO)
Koprodukcija: umjetnička organizacija Kolektiv Igralke
                       Savez udruga Molekula
                       KUD Transformator (SLO)
Premijera: 21. prosinca 2020. u Rijeci u okviru programa Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture

 

Autorice: Sendi Bakotić, Ana Marija Brđanović, Tjaša Črnigoj, Anja Sabol, Vanda Velagić
Redateljica i dramaturginja: Tjaša Črnigoj
Istraživačice i izvođačice: Sendi Bakotić, Ana Marija Brđanović, Anja Sabol, Vanda Velagić
Socijalna antropologinja: Vanda Velagić
Osobne priče podijelile: Albina, Ljudmila, Marta, Suzana
Scenografkinja: Paola Lugarić
Kostimografkinja: Tanja Blašković
Izbor glazbe: autorice i Sun Matt
Tehnički voditelj predstave: Marin Lukanović / Emir Mulalić / Matijas Kozić
Obrada zvuka: Sebastijan Tomažin
Dizajner vizuala: Oleg Morović
Fotografije: Miranda Legović, Nada Žgank
Sufinancirali: Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, Javni sklad za kulturne dejavnosti Republike Slovenije

 

PREDSTAVA “BAKICE” KOLEKTIVA IGRALKE SELEKTIRANA JE ZA JEDAN OD NAJVAŽNIJIH EUROPSKIH KAZALIŠNIH FESTIVALA – THEATERTREFFEN U BERLINU, KOJI JE ODRŽAN OD 6. DO 22. SVIBNJA 2022. GODINE.
Od 357 prijava iz 61 zemlje svijeta stručni žiri odabrao je tek pet projekata koji su ušli u program festivala Theatertreffen-Stückemarkt, među kojima su ove mlade riječke umjetnice.

Empiria teatar:

Digitalno sama

Digitalno sama Dine Vukelić drama je o fragmentiranom (post)modernom ženskom subjektu, kroz kazališnu izvedbu osmišljena kao one girl show u izolaciji. U fokusu je predstave fenomen usamljenosti u sprezi utjecaja društvenih mreža i kapitalističkih struktura na reprezentaciju konvencionalno prihvaćenog standarda ženskog tijela, kao i problem fikcionalizacije života podređenog nerealnim slikama u virtualnim prostorima, nasuprot oprečnoj slici svakodnevice. Zatvorena u svoja četiri zida, protagonistica ove monodrame, Sara, živi u stanju produžene adolescencije, prolazeći imaginarno putovanje kroz različite etape svog djetinjstva, djevojaštva i odrasle dobi, estetski inspirirano svim dekadama kroz koje je formirala svoj razlomljeni identitet. Udvajanje lika sve se više intenzivira kako drama odmiče, sugerirajući opasnost od psihičkog raspada kakav može izazvati suvremeni fenomen digitalne samoće.

Ulogu Sare u ovoj drami perspektivne mlade autorice Dine Vukelić preuzela je višestruko nagrađivana glumica Petra Svrtan. Režiju potpisuje Iva Srnec Hamer, dramaturgiju Dora Golub, scenski pokret Ana Kreitmeyer, glazbu Linda Uran, scenografiju Emir Ekinović i Tončica Knez, kostimografiju Tončica Knez, dizajn svjetla Iva Srnec Hamer i Emir Ekinović te montažu zvuka Emir Ekinović

Digitalno sama svoju je praizvedbu imala u 20,00 sati 8. veljače 2023. u produkciji Empiria teatra i potpori Zaklade SOLIDARNA i Fonda za druge kroz program KRIK – kriza i kreativa, u Centru mladih Ribnjak, čijim je Empiria teatar rezidentom.

Umjetnička organizacija Canta:

Soundtrack Ensemble Cabaret

Operna pjevačica, jazz muzičar i blues pijanist izvode najpoznatije filmske songove. Oni pjevaju, sviraju, plešu. Probudit će vam sjećanja, izmamiti osmijeh.

To je Soundtrack Ensemble.
Davorka Horvat – glas, harmonika
Berislav Antica – klavir, sopran saksofon, glas
Damir Horvat – sopran,alt i bariton saksofon, glas

Ivan Leo Lemo – dramaturgija

Bend je imao premijeru u svibnju 2015 godine nastupom u Medici.

Nakon toga uspješno su sudjelovali na otvaranju Motovun Film Festivala i Dokuart festivala…nastupili tri večeri u zagrebačkom klubu Vinyl. Uvršteni na međunarodni festival kabareta: Gumbekovi dani, Zagreb(19.3.2016.), nastupili na FENu (festival nezavisnog kazališta hrvatske), na Murteru, Silbi, u Vrbovcu, Samoboru, Zaprešiću, Koprivnici, Đakovu.

U dimu cigareta, uz zveket šalica i čaša, protutnjala je lokomotiva tračnicama naše fascinacije. I još se uvijek taj vlak rola. Krenuo je iz kazališta, prošao kroz televiziju, a sad vijuga globalnim cyber prugama.

Orient express. Balkan ekspres….

Kreću se pokretne slike.

Film.

Cijena ulaznice za grupu od 10 ljudi i više: 5€
Cijena ulaznice za studente: 5,5€

Popust se ostvaruje na blagajni sat vremena prije početka predstave!
Rezervacije ulaznica: info@cmr.hr

Popis songova (s autorima):

1. Parla piu piano(The Godfather) – Nino Rota
2. I Need a Hero – Jim Steinman, Dean Pitchford
3. James Bond Theme – John Bery
4. Mission Impossible – Lalo Schifrin
5. La Passarella – Nino Rota
6. Titina – Charlie Chaplin
7. Bolji život – Vojislav Kostić
8. Gonna Fly Now – Bill Conti
9. Star Trek theme song – Alexander Courage
10. Also sprach Zarathustra – Richard Strauss
11. Star Wars theme song –  John Williams  
12. My Rifle, my Pony and Me – Dimitri Tiomkin
13. The Good the bad and the Ugly – Ennio Morricone
14. Once upon a time in the West – Ennio Morricone
15. Magnificent Seven – Elmer Bernstein
16. Na morskome plavom žalu – Dragan Jokić
17. As Time Goes By – Herman Hupfeld
18. Samo jednom se ljubi – Ivo Robić
19. Un Homme e tune Femme – Francis Lai
20. Libertango – Astor Piazzola
21. Smile – Charlie Chaplin
22. Willkommen – John Kander
23. Cabaret – John Kander
24. Singing in the Rain – Nacio Herb Brown
25. Diamonds are a Girl’s Best Friend – Jule Styne, Leo Robin
26. I Got Rhythm – George and Ira Gershwin
27. Ko to tamo peva – Vojislav Kostić
28. Yakety Sax – James Q Spider, Homer Boots Randolph III
29. Naše malo misto – Pero Gotovac, Tomislav Zuppa
30. Theme from the Circus – Charlie Chaplin
31. Always Look on the Bright Side of Life – Eric Idle, John Du Prez
32. Amarcord – Nino Rota

LOFT

Legitimacije

Počelo je sjećanjem. Jednim, pa onda nekoliko njih. Djetinjstvo, tinejdžerstvo, studentski dani, pa onda početak nekakve zrelosti. Sjećanja o kojima smo pričali bila su baš svakakva!
Neka su nas mučila, neke bismo rado bacili kroz prozor, neka su bila uredu. Svaka priča otvarala je niz sljedećih sjećanja. A mi smo pričali. I pričali. I… tako su počele LEGITIMACIJE.
Legitimacije su zamišljene kao izvedbeno putovanje koje se bavi osobnim pričama izvođača, njihovim oprostorenjem, taktilnošću i srži glumačkog senzibiliteta. Ideja za predstavu nastala je na mjestu susreta kazališta, lutkarstva, psihoanalize i psihologije sjećanja, a glavni joj je cilj saznati kako od jednog predmeta, susreta, ili događaja nastaju priča, sjećanje, emocija,
temperament i pogled na svijet.

Autorice koncepta: Morana Dolenc, Lidija Kraljić i Anja Pletikosa
Redateljica: Morana Dolenc
Dramaturginja: Anja Pletikosa
Izvode: Lidija Kraljić, Nina Sabo, Valentina Lončarić I Deni Sanković
Glazba: Mark Mrakovčić
Video: Veno Mušinović
Dizajn promotivnih materijala: Jelena Frolich
Trajanje: 65 minuta
Dob: 14+

Program su financirali Ministarstvo kulture i medija RH, Gradski ured za kulturu Grada Zagreba, Odjel za kulturu Grada Rijeke. Projekt je realiziran kao dio programa Pogonator Pogona – zagrebačkog centra za nezavisnu kulturu i mlade.
Rad LOFT-a podržava Zaklada Kultura Nova

rezervacije: uoloft@gmail.com

Fotografije: Marko Delić

LOFT

Lovci na snove

Lovci na snove specijalni su agenti koji djecu spašavaju od noćnih mora i održavaju miran san.
LOVCI NA SNOVE: Neven Matoša i Bruno Kontrec
ARHITEKTICA SNOVA: Morana Dolenc
SPIRITUS MOVENS LOVACA NA SNOVE: Petra Prša
ANALITIČARKA SNOVIDBENIH PROCESA: Anja Pletikosa
TVORAC ŠUMOVA, TONOVA I ZVUČNE KULISE SNOVA I SVIJETA IZVAN NJIH: Luka Vrbanec
TVORAC REALNIH I IMAGINARNIH OSVJETLJENJA SNOVA: Ivan Štrok
1, 2, 3… test!
Subjekt: Franka
Dob: 7 godina
Analiza snova: U tijeku
Potrebna aparatura i radna odjeća? Spremna!
Lovci na snove? Spremni!
Pažnju molimo! Ulazimo u zonu snova…
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZIJEV
Kroz magičnu inovativnu koreografiju pokreta, predmeta i zvuka Lovci na snove predstavljaju vožnju karuselom po dječjem snivanju koja svoju publiku uči zapamtiti, analizirati i prihvatiti svoje snove ma kakvi oni bili, jer se iza snovitih slika kriju upravo njihove vlastite misli, želje i strahovi. Lovci na snove odgovorno tvrde da prihvatiti i zavoljeti svoje snove znači prihvatiti i zavoljeti samoga sebe – onakav kakav jesi!
Za sve dobro i loše, za sve lijepo i manje lijepo oni su nam tu! Lovci na snove, čuvari mašte i živih snivajućih slika svakog malog djeteta u dobi od 3 do 93 godine. Lovci skupljaju, čiste, štite i zajedno s nama istražuju sva četiri kuta okrugle površine Sna!
Junaci predstave, lovci na snove, rade u tvrtki specijaliziranoj za djecu-spavače. Noću šeću po snovima u nastojanju da ih sakupe, obrade i pohrane te se pobrinu da se spavanje odvija bez ometanja. Oni mirno brinu o zdravom snu male spavačice Franke sve dok jedne noći Franki u san ne uđe jedan problem, a naši junaci moraju riješiti stvar.

Dob: 6 + godina
Trajanje: 40 minuta
Rad LOFT-a podržava Zaklada Kultura Nova

rezervacije: uoloft@gmail.com

FAKin Teatar

Ćelava Leda

Igraju: Dubravka Lelas, Domagoj Janković, Luka Bulović, Pavle Vrkljan, Sara Stanić, Hrvojka Begović
Režija: Sara Stanić
Dramaturgija: Sara Stanić i Kristina Kegljen
 
PREDSTAVA SLOŽENE DRAMATURGIJE, STUDIOZNE REŽIJE I IZVRSNE GLUME
“A ja sam gledajući početak predstave u kojem Melita oralno zadovolji Olivera u svom dnevnom boravku i kao da se ništa nije dogodilo (jer zapravo i nije) nastavlja beskrajne Krležine rečenice o besmislu svog braka i eventualnom novom početku svog života s Aurelom, mislila ono što uvijek mislim kad vidim modernog, živog Krležu na nekoj od naših scena – kako bi on zapravo bio zadovoljan.”
Mila Bulimbašić Botteri

TEATAR POCO LOCO

Edmond Rostand - Guillermo Baldo: I Cyrano i djevojčica

Teatar Poco Loco u koprodukciji s Hrvatskim narodnim kazalištem Ivana pl. Zajca u Rijeci i u suradnji s Centrom mladih Ribnjak

Redatelj: Guillermo Baldo
Autor adaptacije i dramaturg: Guillermo Baldo
Prevoditeljica: Nikolina Zidek
Scenografi: Agostina Barbarini / Guillermo Baldo
Kostimografkinja: Yanina Pastor
Skladatelji: Lusiana Lipchak / Franco Dallamore
Oblikovatelj svjetla: Daniel Maluf
Fotografija na plakatu: Evira Bo
Uvodna pjesma: Susy Schock
Prilagodba kostimografije: Manuela Paladin Šabanović
Prilagodna scenografije: Ivan Botički
Prilagodba svjetla: Željko Dešić / Anton Modrušan
Koordinatorica koprodukcije: Dunja Vuković

Uloge:
Jela: Zrinka Kušević  
Roxana: Maja Katić 

Uzrast: 10+
Trajanje: 55 min

Praizvedba: 6. 4. 2019. (Cordoba, Argentina)
Premijera: 7. 12. 2021. (Rijeka), 10. 12. 2021. (Zagreb)

Razgovori s publikom organizirani su u suradnji s projektom “Pukotine: platforma za podršku pozitivnom razvoju mladih”, www.pukotine.hr, suradnici: Laboratorij za prevencijska istraživanja Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (ERF), udruga BoliMe i organizacija FamilyLab Hrvatska.

Predstava “I Cyrano i djevojčica” govori o ljubavi, o prijateljstvu, o selidbi i koliko one teško padaju djeci, o maloj sićušnoj laži koja po malo raste, raste, raste i postane toliko velika da te žulja i grebe iznutra i više ne znaš što je ispravno i dobro i kako treba postupiti. Govori također i o tome kako je to kad se zaljubiš u nekoga koga se ne bi trebao zaljubiti. Što ako se djevojčica zaljubi u djevojčicu? Treba li to zatajiti i sakriti ili je moguće i biti iskren? Ovaj predivan, emotivan i mudar tekst mladog argentinskog redatelja Guillerma Balda inspiraciju crpi iz priče o Cyranu de Bergeracu koji je također bio zapleten u jednu laž, jer nije vjerovao da zaslužuje biti voljen. Često se usredotočimo na nešto čime nismo zadovoljni i čega se sramimo i što skrivamo. Nešto što odskače od prosjeka i onog uobičajenog. I tada stvaramo laži. Laži kojima prikrivamo svoju unutarnju istinu su najbolnije i zato ova predstava pokušava otvoriti novu mogućnost: mogućnost da živimo svoje istinsko biće! Nekima se to neće svidjeti, ali možda nije tako strašno biti onaj koji jesi. Svako dijete zaslužuje biti voljeno i voljeti koga želi.

Sadržaj:
Jela, koja više nije djevojčica, vraća se u prošlost kako bi nam ispričala priču o djevojčici koja je ponekad djevojčica, a ponekad dječak.
O djevojčici koja na ljubavna pisma svoje najbolje prijateljice odgovara potpisujući se kao dječak.
Zajedno grade svoje tajno mjesto, svoje utočište.
Izmjenjuju sve više i više pisama i riječi ljubavi,  i djevojčica biva uvučena u susret s emocijama koje ne može niti odrediti niti razumjeti.
Djevojčica je zaljubljena. 
Djevojčica zbog ljubavi postaje Cyrano.
Dopisivanje i napor da se održi laž raste.
Nova vijest mijenja tijek događaja …
A ako su u laži kratke noge, ljubav i poriv žudnje čine ih još kraćima.
Je li moguće razumijeti ljubav u nekoj dobi?

NAGRADE I PRIZNANJA

Grand prix na Državnom natječaju za dramski tekst za kazalište za djecu, a koji organizira Instituto Nacional del Teatro of Argentina – Državni kazališni institut Argentine. (2018.)

Nagrada za najbolju dramaturgiju – Premios Provinciales de Teatro (Córdoba, Argentina, 2021.)

Nagrada za najbolju predstavu za djecu – Premios Provinciales de Teatro (Córdoba, Argentina, 2021.)

Nominacija za najbolju glumicu, najbolju scenografiju i najbolje oblikovanje svjetla – Premios Provinciales de Teatro (Córdoba, Argentina, 2021.)

Odabrana na Fiesta Provincial de Teatro de Córdoba 2021. za predstavnicu na Nacionalnom kazališnom festivalu INT 2021. (Argentina)

Djelo je objavio CELCIT (Centro Latinoamericano de Creación e Investigación Teatral – Latinoamerički centar za kazališno stvaralaštvo i istraživanje), INT (Instituto Nacional del Teatro de Argentina – Državni kazališni institut Argentine) i UNC (Universidad Nacional de Córdoba – Nacionalno sveučilište u Cordobi)

Ovu predstavu podržava Instituto Nacional del Teatro de Argentina – Državni kazališni institut Argentine.

 

Izvedbe u Zagrebu organizirane su u suradnji s Centrom mladih Ribnjak i Zagrebačkim plesnim centrom.

Iz medija:

Teatar Poco Loco: Priča mi se priča

Koncertno čitanje bajki uz pratnju ilustracija s grafoskopa i glazbe uživo
za najmlađe (3+) i cijelu obitelj.

Priča mi se priča jedinstven je projekt u trenutnoj kazališnoj ponudi za najmlađe, a osmišljenje kao pripovijedanje bajki. Profesionalni glumci uz pratnju profesionalnih glazbenika i animirane ilustracije, čitaju poznate i manje poznate priče u formatu koncertnog čitanja čime se želi istaknuti važnost pripovijedanja i vrijednost čitanja.

Kako bismo obogatili iskustvo čitanja i održali pažnju djece, obojali smo pripovijedanje bajki vizualnim efektima i glazbom s instrumenata koja se izvodi uživo. Na taj način djeca povezuju sadržaj s određenom audiovizualnom senzacijom i dobivaju priliku upoznati različita glazbala.

U stalnom kontaktu s djecom, roditeljima, odgajateljima i učiteljima – iz priče u priču istražujemo proces pripovijedanja te uvodimo djecu u iskustvo sudjelovanja u kazališnoj predstavi.

Na našem je repertoaru za sada 29 priča:

Ružno pače, Djed i najveća repa u svemiru, Tri praščića, Mačak u čizmama, Crvenkapica, Ivica i Marica, Baka Mraz, Majmun i krokodil, Princeza i žabac, Snjeguljica, Snježna kraljica, Palčica, Mala sirena, Trnoružica, Vuk i sedam kozlića, Carevo novo ruho, Šuma Striborova, Regoč i Kosjenka, Cvilidreta, Bijeli jelen, Čupavica, Stoliću prostri se, Vasilisa Premudra, Sedmoglavi zmaj, Dugonja, Trbonja i Vidonja, Zlatokosa i tri medvjeda, Zlatokosin Božić.

Premijere u veljači/ožujku 2022. godine: Baka Zima, Kraljevna na zrnu graška

Nagrade:

Nagrada za poseban doprinos inkluzivnom kazalištu za „Priča mi se priča: Ružno pače“, Međunarodni kazališni festival MESS, Sarajevo 2017.

Potpore:
Teatar Poco Loco od 2016. godine s projektom „Priča mi se priča“ sudjeluje u programu Ministarstva kulture Republike Hrvatske „Ruksak pun kulture“ te gostuje sa pričama u osnovnim školama i dječjim vrtićima diljem Hrvatske.
Tijekom 2017. godine priče su po prvi puta izvođene sa simultanim prijevodom na hrvatski znakovni jezik za gluhe i nagluhe osobe, a što je realizirano sredstvima iz natječaja HEP-a „Svjetlo na zajedničkom putu”.

 

 

 

Realizacija premijernih naslova tijekom 2018. godine sufinancirana je sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske te Grada Zagreba Gradskog ured za kulturu, obrazovanje i šport.

Početak projekta: 28. lipanj 2014.

Trajanje svake priče: 
30 min

Iz medija:

Kritikaz Malo lude cirkusarije

Miroslav Krleža: U agoniji

Projekt Nele Kocsis, Ozrena Grabarića i Darka Stazića

Premijera: 2. i 3. listopada 2015.

Produkcija: PUK – Putujuće kazalište i Scena Ribnjak – Centar mladih Ribnjak

Igraju:
BARUN LENBACH – Darko Stazić
LAURA LENBACHOVA – Nela Kocsis
DR IVAN PLEMENITI KRIŽOVEC – Ozren Grabarić

Scenografija – Petra Kriletić
Kostimografija – Marita Ćopo
Autor videa – Filip Šovagović

Gostovanja

Koprivnica, Virovitica (Festival VIRKAS), Opatija (Festival FEN), Umag (Festival ZLATNI LAV), Sarajevo (Festival Jurislav Korenić), Zagreb-Gvozd, Krležina kuća, Županja (Festival glumaca), Pula – INK Pula, Brijuni – Kazalište Ulysses, Bjelovar (BOK festival), Rijeka (Međunarodni festival malih scena), Kragujevac (Festival Joakim Inter Fest), Sisak, Velika Gorica.

Nagrade

Nagrada hrvatskog glumišta Neli Kocsis za najbolju žensku ulogu Laure Lenbachove
Nagrada Fabijan Šovagović Neli Kocsis za ulogu Laure Lenbachove
Nagrada Veljko Marinčić Ozrenu Grabariću za ulogu dr. Križovca na 23. Međunarodnom festivalu malih scena u Rijeci
Nagrada Veljko Marinčić Neli Kocsis za ulogu Laure Lenbachove na 23. Međunarodnom festivali malih scena u Rijeci

Iz medija:

David Mamet: Oleanna

Kazališni projekt Sare Stanić i Darka Stazića

Pretpremijera: 13. siječnja 2017. / Premijera: 14. siječnja 2017.

Produkcija: PUK – Putujuće kazalište i Scena Ribnjak – Centar mladih Ribnjak

Autorski projekt Sare Stanić i Darka Stazića koji zajednički potpisuju prijevod teksta, režiju, dramaturgiju, scenografiju, kostimografiju i glume uloge studentice Carol i profesora Johna.
Glazbu je komponirao Marjan Nećak.

GOSTUJUĆE PREDSTAVE

Tom Kempinski: Duet za jednog

Ana Vilenica u suradnji s UO ‘Točka na i’

Duet za jednog je multidisciplinarni projekt osvještavanja bolesti multiple skleroze kroz umjetničko djelovanje, te uključivanja osjetljivih skupina u umjetničko djelovanje.

U drami inspiriranoj stvarnom životnom pričom renomirane čelistice Jaquline Du Pre, poznata violinistkinja Stephanie Abrahams, oboljela od multiple skleroze, odlazi na seanse kod psihijatra Dr. Feldmanna s ciljem da prevlada depresiju koja se javila kao posljedica bolesti.
Kroz susrete s psihijatrom glavni lik Stephane Abrahams postepeno se ogoljuje, sve dok se, natjerana u mrtvi kut stručnim vodstvom psihijatra, konačno ne suoči s činjenicom da, iako žrtva opake bolesti, ne mora «igrati ulogu žrtve», te na taj način otvori sebi šansu za iscjeljenjem i to onim psihičkim, jer fizički njezina bolest vodi neumitno u smrt.

Igraju: Ana Vilenica i Tomislav Krstanović

Režija: Iva Srnec

Zijah Sokolović: Demokracija

Predstava Demokracija je duhovito, kabaretski-poučno, uvjerljivo, talentirano i kreativno na sceni ispričana priča o raznim oblicima uspjele i neuspjele demokracije. Svoju glavnu ideju lamentira kroz tezu kako demokracija nije jednom zadani model vladavine, nego proces usavršavanja društvenih i političkih odnosa. Umjetnički i glumački jezik ove predstave je neodoljiv, a istovremeno i odgovor na razne vrste autokratske vladavine pojedinca – izabranog, postavljenog ili promoviranog po volji bogova, kako su često tirani – samodršci, uvjeravali svoje podanike, nerijetko i političkim manipulacijama…

Tekst i režija: Zijah A. Sokolović
Dramaturginja: Selma Parisi
Igraju: Dražen Šivak i Zijah A. Sokolović
Produkcija: Demokratija – thearto/riječi prave predstave & Srbija u pokretu, Demokracija – thearto/riječi prave predstave 

NAGRADE:
– XIV. TKT Fest 2016.: Nagrada publike za najbolju predstavu
– XIX. Art Trema Fest 2015.: Bronzana Trema maska za predstavu i Zlatna Trema maska za najbolju mušku ulogu – Zijah Sokolović
– 2. Štrih Festival Beograd: 4 nagrade – Zijah A. Sokolović i Dražen Šivak za najbolje muške uloge, Nagrada medijskog sponzora i Nagrada za najbolji tekst.

N.V. Gogolj: Dnevnik jednog luđaka

Premijera: 10. lipnja 2015, Bitola (MK)

Produkcija: Moving Music Theatre i Centar za kulturu Bitola

Mono-opera prema kratkoj priči N.V. Gogolja

Skladatelj, scenograf i redatelj: Marjan Nećak

Izvođač: Ozren Grabarić

Oblikovatelj videa: Marin Lukanović

NAGRADE

Najbolji glumac, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
Najbolja glazba, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
Nagrada “Mediteran” za najbolju glumačku izvedbu, 23. Međunarodni festival malih scena, Rijeka 2016.
Nagrada publike, 18. Međunarodni festival monodrame, Bitola 2016.
Nagrada za izuzetnu ekspresivnost na graničnom području između kazališta i ostalih umjetnosti,
43. Međunarodni festival alternativnog i novog teatra Infant, Novi Sad 2016.
Nagrada Kaplja za pojedinačno ili skupno ostvarenje, 22. Međunarodni kazališni festival PUF, Pula 2016.
Grand Prix, 11. Festival mediteranskog teatra Purgatorije, Tivat 2016.